01 november 2009

inflyttningsfest...


Ikväll har jag varit på inflyttningsfest hos Lena. Oh vad vi har skrattat mycket. Så mycket att jag har lite ont i magmusklerna faktiskt. Vi åt tacos och kladdkaka med vit choklad, kolaglasyr och nötter. Gissa om den var god!!! Sen drack vi en massa vin och spelade "Så ska det låta". Blev hemskjutsad vid ett-tiden, vilket var alldeles lagom och nu sitter jag i soffan med laptoppen i knäet. Tack stumpan för en trevlig kväll!

Följde med Hjärtat ut i skogen tidigare idag och gick en långis med doggsen runt sjön, innan det blev spårläggning. så himla friskt och skönt ute idag.

E följde med till stallet och hjälpte till att ta in alla hästar på eftermiddagen, eftersom det var jag som hade insläpp.

Nä gott folk, nu ska jag snart gå och sova, ska bara vänta in Hjärtat först, som jobbar som vakt ikväll. Godnatt alla sötisar!

Inga kommentarer: