16 oktober 2009

finfint...

Nä men om man skulle kasta sig i duschen och ladda om för lite mer jobb då... Inte för att jag känner mig så laddad just nu, när jag har myst ner mig i soffan, lagom mätt efter Crispychicken meal från BK och kollandes på Idol. Men what the heck, sitta på arslet kan man ju göra när man nått pensionsåldern och inte orkar röra på sin rumpa.

Dagen har varit bara bra med stall på fm och jobb på em. Mina fina kollegor gör dagarna till fina stunder, och så fick jag ju fint besök av min fina Lena också. Ha nu en skön helg stumpan och kör försiktigt som fan!

Är ledig lördag och söndag och ska tillbringa så mycket tid som jag bara kan med nära och kära inkluderat min fina mamsing som kommer hem på besök från Storstaden. Jag kommer att äta mormors goda mat och bli bortskämd. Kan det bli så mycket bättre?!

Nä det var ju duscha som stod näst på schemat och hänga på sig uniformen då. Ha nu en riktigt fin fredagskväll ni fina männinskor. Pusskalas

1 kommentar:

Anonym sa...

Här får du en kommentar älskling. Love u. Puss din MC-vakt.