26 oktober 2009

rolig träning och mer bra film...

Johan Falk Vapenbröder. Den var också bra men jag tycker nog den jag såg igår var lite mer spännade faktiskt, men absolut skitbra!

Jag har haft en helt perfekt måndag och en skön start på veckan. Började med hoppträning imorse. Vi var Lena, Anna och jag från vårat stall och två från Säter. Hur kul som helst att vi kan ha träningen hemma samt att få träna för bästa Fredrik. Shit vad han är hängiven! Ska bli så skoj att se vad det har gett till nästa tävlingssäsong, nu när det blir kontunitet i träningen för en riktigt bra tränare.

TC mannen en skön solig dag, dock inte idag för solen har lyst med sin frånvaro, och det har, hör och häpna, regnat! Nämen, vad ovanligt! Hagarna är riktigt leriga nu och och fulla med surt gräs och det är varken bra för hästben eller hästmagar.

Jobbet gick ganska fort idag och nu har det rullat in massor med varor igen, så den fina välstädade butiken från förra veckan är nu ett minne blott. Känns ibland lite tröstlöst att det inte kan få vara fint lite längre åt gången.

Men nu över till det roliga som ska hända imorgon! Jag ska till mina kära systrar och hälsa på. Josefine är hemma från Göteborg så vi ska umgås hemma hos Ida och Hanna och ha systerträff med massa mys. Jag åker dit efter jobbet och stannar hela onsdagen eftersom jag är ledig då.

Vi hörs imorgon då gott folk. Nu ska jag duscha och packa lite. Ha en skön måndagkväll! Ba Bye!

Inga kommentarer: