19 oktober 2009

veckan är startad...


Dagen började bra med hoppträning på hemmaplan. Kul att det gick bra och att vi blev så många. Förhoppningsvis kan vi köra nästa måndag, så Lena kan vara med oxå, och rulla på varannan måndag sen hela vintern. Det skulle ge så otroligt mycket inför nästa tävlingstermin.

Idag kände jag inte alls för att gå och jobba. Känner mig splittrad och lite orkeslös just nu. Svårt att fokusera och vill göra massor hemma istället för att vara på jobbet. Alltså jag trivs huuur bra som helst på jobbet, och det beror inte på det. Hur som helst när jag träffade kollegorna idag så kändes det bra igen. Dom är så goa! Hör ni det, ni är så goa! Puss till er!

Mitt fina hjärta har lagat smördegsinbakad kycklingfilé med champinjoner och vitlök som vi avnjutit i soffan och nu glor vi på film och käkar smågodis! Ja jag vet att det är måndag och man inte ska äta godis då, men va fan, idag behövde vi det. Later!

2 kommentarer:

Hannis sa...

Arbetskompisar är ju så himla viktigt. McD låter ju kanske inte som ett drömjobb, men flera av dem man jobbar med är ju riktiga pärlor. :)

Ibland får man faktiskt fuska lite med nyttiga livet. Jag åt lite choklad igår fast det inte var lördag. För att fira de bra rundorna i Svärdsjö. :)

Jag har läst lite av skriverierna nu. Usch vad tråkigt. :( Kraaamis

ErikaSH sa...

Du är oxå go! Kramiz