11 oktober 2009

Home again!


Nu är jag hemma hos Hjärtat igen, och det är alltid så skönt att komma hem. Veckan har varit fullspäckad och väldigt lååång, så jag är rätt trött, men har haft det hur bra som helst!

Igår kväll hade jag svart kort klänning, high heels och röda läppar på kvällens galamiddag. Vi åt trerätters middag och underhållningen kom från gruppen Schlagerfeber. När klockan var två orkade inte mina fötter dansa mer, så jag hoppade i kojs.

Idag har vi gjort klart alla inköp på mässan, och det ska bli kul med nyheter i butiken att jobba med. Min fina mamma och hennes Roger kom för att luncha med mig idag ute vid mässan. Så mysigt att se mamsing en liten vända.

När jag kom hem idag hade Hjärtat städat, handlat, fixat brasa i sovrummet. Han dukade fram jättegod plockmat och vi har myst i soffan. Snart ska jag ta en dusch och sen har min kära man utlovat en skön massage. Toppen va! Jag är bortskämd. Puss på er

2 kommentarer:

- sa...

Visst är det bra härligt med en karl ibland? :)Taggad för nästa söndag? Kommer både du och Lena? 1m och 1.10? Kraaams

Ida sa...

Åh, vad skönt att bli lite bortskämd av sin kärlek :) Och att komma hem till ett nystädat hus! Tänk om mitt kunde städa sig själv medan jag jobbade...? :)