24 september 2009

torsdagslunch...

Sitter på jobbet och har precis ätit en riktigt traditionell torsdagslunch, ärtsoppa och pannkaka med grädde och sylt. Mums!

På förmiddagen var jag och Tippis till stallet och mockade till TC och Bally. Vi ska åka och hoppträna ikväll med våra kära kusar och då är det lite bråttom efter jobbet för att hinna i tid, så det är skönt om allt annat är klart.

Tog en dusch och svängde förbi Kupolen på väg till jobbet. Fick lov att lämna tillbaka en paljettunika som jag inte blev så nöjd med. Provade den igår och tyckte mest att jag såg ut som en transa i den, haha! På väg ut ur butiken hittade jag en annan tunika som fick följa med hem istället. Ska prova den imorgon och får den stanna så ska jag visa den för er. Kanske en kandidat för lördagens utgång.

Nu ska jag ta och jobba alldeles strax. Kanske visar några delar från buriken senare. Tex där jag byggde om härom dagen. Later! Bye Bye!

1 kommentar:

Lena sa...

Åh vad du är snäll som mockat & fixat mat till min kära fröken, då hinner vi busa lite extra innan vi åker ;-) Ses ikväll. Kramis