19 september 2009

Mys...

Här sitter jag och myser med tända ljus och doppar ostmacka i varm choklad, och tänker på vilken skön dag detta blev. Jobbade ju mellan 10-14 och vid ettiden är det någon som hoppar på mig bakifrån och nyper tag i mina fläskvalkar. Jag tror först att det är Lotta som busar till det, men så vänder jag mig om och där står min goa syster Hanna, och hennes Jocke. Åh vad skoj och vilken överraskning! Vi bor ju så pass långt ifrån varandra så vi brukar ringas innan vi kommer, men så var dom bara där som små gubbar i små lådor.

När jag slutade så möttes vi på Kupolen för sen lunch och shopping. Mysigt att få rå om iaf en syster en stund. Och hörrni, Ida och Hanna, vi har ju faktiskt bara en timme emellan oss, så att ses lite oftare vore en enkel match! Det är bara du Jossan som håller på och är så där långt borta.

Imorgon är det dags för att hoppa upp samtidigt som tuppfan och ge sig iväg på hopptävling. Min goa vän Lena, puss på dig, följer med mig och TC. Hmm...kanske jag ska kolla var min videokamera håller hus, så kanske Lena kan filma oss. Nyttigt att kolla på sen...hua...haha!

Bloggar från tävlingen imorgon. Ha en underbar lördagskväll! Bye Bye!

1 kommentar:

Lena sa...

Din gamla hagga, varför svara du inte när jag ringer? Håller ni på med något snuskigt? USCHA!
Ses i morgon pinglan, och då ska det rrrrridas! Puss & gonatt