16 september 2009

Mitt sista shoppingfynd...


Ja för idag ja! Shoppa ska jag väl göra flera gånger, haha! Kunde inte motstå denna söta spetsblus så den fick följa med hem. Lindex 299kr. Jag tänker ha den till tex lackleggings, skinnjacka med nitarmband som accecoar. Snyggast hade varit highheels, men jag är fan inge bra på att gå i för höga klackar länge, för jag får så otroligt ont i fötterna, så jag får hålla mig på lite lägre klackar, men det kan ju va snyggt ändå!

Haft en mysig dag med mormor, och hoppas kunna göra om det snart igen. Mamma ringde idag också när mormor och jag var och shoppade. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade mammalängtan igår? Vips så ringer hon! Det är nästan alltid så att när jag tänker på henne lite extra och har tänkt ringa henne, så ringer hon mig. Magic, haha!

När jag red TC idag var det full rulle i stallet. Veronica var där och red Sissi, Maria var där och skötte Diva och sen var det tre ekipage i ridhuset och på utebanan trängdes jag med fyra ponnier och en stor häst, som hopptränade samtidigt som jag tränade lite dressyr.

Nu ska jag glo runt på bloggar och kika mer på TV. Bye Bye!

3 kommentarer:

- sa...

Vilken söt tunika! Planen måste jag nog berätta irl, lite tidigt att lägga ut på bloggen redan. :)

- sa...

Men då har vi en till anledning att träffas snart! :) Ja, det är lite trist att man inte får fler kommentarer, men dem från systrarna är ju alltid uppskattade även om man undrar vilka andra som läser varje dag. Nyfiken som man är. :)

Thélådan var lovely även den.

Ida sa...

Vilken vacker tunika! Blir nog jättesnygg till dina slita jeans du köpte när jag var med också!
Och din te-ask var underbar!
Vi får ta en träff nästa gång jag har ledig vecka och det stämmer med er. Varje jämn vecka är ju jag ledig iaf! :)
Kram