22 september 2009

Kan man inte lita på folk längre?


Tippan och jag på promenad i Stockolms skärgård i somras. Husse och Micro var också med och myste.


Längtar tillbaka till sommaren, som var alldeles för snabb att försvinna! Önskar det var sommar-vår-sommar-vår istället, så kunde vi gott helt hoppa över höst och vinter för min del. Vilken är eran favoritårstid? Vissa gillar ju vintern allra mest.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har byggt om lite på kattavdelningen, och bytt plats med kattsand och klösmöbler. Imorgon tror jag vi blir helt klara med våra project och kan hinna snygga till i hela butiken igen. Tror det blir bra och mera plats till varor som säljer mera.

Red TC imorse och fixade iordning till Lenas häst Bally också, för hon skulle iväg och köpa en bil idag efter jobbet. Tyvärr fick jag ett telefonsamtal från henne nyss där hon berättade att den som skulle sälja bilen höll på sälja den till någon annan. Trots att dom kommit överens både via mail, sms och muntligen i telefon att just Lena skulle få köpa bilen. Så där stod hon stackarn med pengar och skjuts helt i onödan. Kan man inte lita på folk längre? Helt jävla otroligt! Tycker så synd om Lena för hon behöver verkligen en bil eftersom hon cyklar mer än 2 mil varje dag nu i ur och skur.

Nu ska jag och Hjärtat snart iväg och äta middag med vänner. Vi tänkte bjuda ut dem eftersom dom varit så snälla och varit hundvakter medan vi var utomlands. Bloggar mer senare. Bye Bye!

4 kommentarer:

Ida sa...

Stackars Lena :( Jag saknar också våren och sommaren... Men den kommer tillbaka :)

Lena sa...

men HALLÅ, jag var också hemskt snäll och var hundvakt när ni var utomlands, typiskt, nu sitter jag här ensam, utan bil som någon annan fått köpa och till råga på allt hungrig... Life's great! ;-)

Lena sa...

men HALLÅ, jag var också hemskt snäll och var hundvakt när ni var utomlands, typiskt, nu sitter jag här ensam, utan bil som någon annan fått köpa och till råga på allt hungrig... Life's great! ;-)

Lena sa...

Ja du ser så upprörd jag var som tom fick lov att kommentera 2 gånger... Puss