20 september 2009

Färga X2...


På väg hem från tävlingarna stannade jag och Lena vid en pizzeria och smällde i oss varsin pizza med massor av bea-sås och coca-cola, gott och onyttigt!

När vi kom tillbaka till stallet och jag hade pysslat klart med TC, så hjälpte jag Lena med ett dressyrpass. Så otroligt kul att vi har samma intressen och är så bra kompisar dessutom! Himla glad att jag har dig stumpan!

Var nog hemma från stallet vid femtiden och passade på att färga håret innan jag tog en skön varm dusch. Strax efter sju var det dags att åka tillbaka till stallet för att ta in hästarna och natta dom.

Nu har jag nyss kommit hem från Lena, där jag har varit och hjälpt henne att färga hennes hår. Vi snackade och skrattade precis lika mycket som vanligt fast det var nyss vi sågs, haha! Det är tur att ingen behöver höra oss hela tiden iaf. Vem skulle orka liksom?!

Nu ska en nöjd ryttarinna snart sluta sina ögon efter en lång och intensiv, men underbar dag! Puss och godnatt

Inga kommentarer: