01 september 2009

men ååå...


Vad gillar ni min nyköpta bikini?

Förlåt för att jag har varit så tråkig idag, men jag har haft nån migränliknande jävla huvudvärk. Började igår och har malt där inne i skallen, men nu på kvällen blev det ännu värre. Men efter tabletter av olika varianter, en stund på spikmattan och en tupplur på soffan, börjar jag så sakteliga må bättre.

Dagen för övrigt har sett ut som följer. Jag och Tippis gick ut för att sätta oss i bilen, men bilen var borta. Nej då den var inte snodd, men dom håller på och bygger om vägen utanför vårat hus, och har just nu grävt bort hela vägen, så som tur var hade Hjärtat flyttat ut bilen och ställt den på andra sidan huset utanför tomten. Så efter ett mobilsamtal till Hjärtat hade vi lokaliserat den lilla vita. Brummade iväg till stallet och red tillsammans med Anna.

Jobbat har jag också gjort, med huvudvärk, så jag var inte världens bästa arbetskraft idag, men det gick trots att dagen kändes lång. Vi fick lite ordning i butiken men imorgon dimper det in många nya pallar med varor så då blir det väl kaos igen.

Skulle ha varit ut och powerwalkat ikväll men som sagt, det blev soffläge istället. Har iaf anmält mig till tre hopptävlingar. Den första efter sommaruppehållet är den 12:de i Vansbro. Ska bli skoj! Men nu alla sötisar ska jag läsa bloggar. Bye Bye!

3 kommentarer:

miss coctail sa...

Urtjusig bikini! Hoppas du slipper huvudvärken och mår lite bättre!:) Med mig är det toppen, sitter på ett hotellrum i Borås och väntar på första skoldagen i morgon! Vi hörs. :)
Kramis

- sa...

Man kan ju bli galen på huvudvärken. Jag har min för tredje dagen idag! Mårr...

Kul att du har anmält till lite tävlingar, jag har hela september uppbokad med tävlingar. Lika bra att köra på ordentligt innan säsongen tar slut. :)

ErikaSH sa...

snyyyg! ed hardy ser jag! =)
här jobbar vi för fullt, mitt lilla krypin går numera att använda, tjoho!