25 augusti 2009

Underbart!


Plus 40 grader, sol, varma ökenvindar, stora vågor att leka i. Kan inte bli bättre. Vi har köpt oss luftmadrasser som vi guppar på vågorna med. Jo en sak var lite ajigt faktiskt. Jag blev bränd av en brännmanet i söndags. Kände det var något som började brännas på ryggen, så jag börjar veva med handen och springa framåt, varpå jag råkade kasta iväg maneten på Hjärtat. Haha! Bloggar mindre nu och passar på att njuta. Men jag är tillbaka då och då, och helt nästa vecka, så jag hoppas ni stannar kvar hos mig. Puss Bye Bye!

3 kommentarer:

Lena sa...

Å ni verkar ha det helt underbart och jag hoppas ni njuter ända ut i fingerspetsarna! Tippan har det bra och Tc har fått komma in på nätterna nu så alla dina älsklingar har det toppen. Kom nu hem alldeles utvilad och, ja iaf lite, brun ;-) så vi får umgås. Kram på er alla från blekfisen Lena

Ida sa...

Haha, stackars A! :P Och sig såklart, men går nog ingen större nöd på er ;)
Puss o kram!

JOSEFINE sa...

HAHAH UNDERBAART!!