28 augusti 2009

Pust...

Ok, tangentbordet ar helt sjukt upplagt och all info ar pa arabiska, dessutom all info pa min blogg. Sa jag rakade flagga min egen blogg...Haha! Dom skriver ju fran hoger till vanster pa det har stallet. Ni far gissa nar det ska vara prickar ovanfor a och o.

Vi har det underbart men som alltid nar det borjar dra ihop sig mot hemfard, sa langtar man hem. Tank vilken ordning vi har i Sverige! Rent och snyggt och valordnat. Vi ar trotta pa hotellets mat, sa vi gar ut och ater dom tva sista kvallarna.

Langtar efter er alla dar hemma, efter min vardag, efter att tavla och trana med Tc, efter att umgas med mina vanner. Jag saknar Tippan! Men nu ska jag njuta av nast sista kvallen! Pa sondag kommer vi hem pa em. Puss Bye Bye!

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Du är så välkommen hem så! På jobbet är det ff kaos, med grejor överallt, man hinner ju int med nånting.. Kraam