22 augusti 2009

invigning...


Sitter här med utsikt över flygplanen med kvällsol och myser. Fy fan vad skönt det är med semester, rent ut sagt! Jobbade på DjurMagazinet idag med Lotta och Steffi, och dagen gick faktiskt ganska fort, trots att jag bara ville iväg.

Vi käkade nyss middag på en restaurang här och nu har vi lite datortid innan vi ska äta efterrätt om en stund. Hjärtat har invigt semestern med en kall öl. Aah, nu är det semester som han uttryckte sig. Verkar vara njutnigsfullt det där med öl, men jag har aldrig gillat öl. Kanske man måste lära sig?! Haha, men jag har ju inte lärt mig dricka kaffe heller...

Mötte Marcolio nyss. Har ju jobbat med honom några gånger, och jag vet inte om han kanske kände igen mig för han log och nickade lite. Grabbarna trodde jag ljög när jag sa att det var honom vi mötte. Varför sa du inget? Haha, ja, jo jag skulle ha skrikt högt och tydligt, kolla där är Marcolio. Sötisar!

Nu ska jag läsa era bloggar och andras och sen är det nog sovadax så småningom. Ska man upp klockan fyra, får man inte nattuggla sig som jag brukar. Puss puss! Bye Bye!


3 kommentarer:

miss coctail sa...

Hoppas ni får en toppensemster kära kusin! Vi ses när du kommer hem igen!
Kram

Anonym sa...

och medans du sitter vid datorn så har jag hunnit med en öl till. Puss på dig hjärtat i morgon kramas vi i havet.....

Ida sa...

Ha det underbart nu och njuuuut! Kramar
ps. Jag tycker också att du skulle hoppat o ropat när du såg marcolioo :))