02 juli 2009

det går för fort...

Tänk vad tiden går fort när man har semester och är ledig. Alldeles för fort! Får faktiskt lite ångest, och får inget gjort känns det som. Jag har iaf köpt nya gardiner idag, rosarutiga kappor med vit spets, till köksfönstren. Har även denna sommar rosa och grönt tema i köket för det känns sommarfräscht. Åh måste visa mina frukostkoppar sen, som jag fyndade igår, är så nöjd!

Jag och hjärtat har passat på att städa lite här hemma och kört iväg papperinsamling, trasigt glas och pant. Så skönt att rensa annars blir det fullt på bron rätt snabbt.

Vi har varit runt och shoppat rätt mycket också, få se nu, på Rusta, Jula, ÖB, Biltema, husvagnsaffären, Coop, Maxi Stormarknad och City Gross. Haha, ja jösses inte så svårt att göra av med pengar. Men en sak vi ska ha och inte hittar är ett campingbord! Någon som har något tips var vi kan hitta ett ganska stort med hel skiva?

Känns ganska skönt att skåpen är fyllda, tvätten är tvättad, huset är städat och vädret är fint. Det som känns sämre är att jag jobbar på måndag igen. Tur att jag har dom bästa kollegorna, så känns det lite lättare att pallra mig dit, annars hade jag gärna varit ledig bra länge till. Bye Bye!

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Hej gums!
Har ni kollat bord på Jysk?
Vi har ett vanligt plastbord därifrån, plockar av benen bara.

Kram på dig!!!

Nutti sa...

Tack för tipset stumpan! Kanske är så vi får göra! Hittar inget i lämplig storlek annars om vi ska få plats alla fem ibland. Kram Sofia