31 juli 2009

girls night...


Jolin och jag in the ladies room.

Min dag på jobbet har gått ganska fort. Haft en del att göra trots att det har varit rätt lugnt med kunder, iaf jämfört med i måndags då det var invation, haha! Har fått besök av FaluMagnus och sen kom min goa vän Peter in och hälsade på. Så kul att se honom igen, och vi har pratat länge om att försöka träffas, men det har inte blivit av. Nu fick jag se honom en liten sväng iaf, så får vi försöka umgås snart.

Jolin kom in strax innan stängning och när vi stängde bytte jag om och sen var det biosax för mig och söta kusse. Vi såg Sommaren med Göran. Jag var lite skeptisk innan, man vet ju aldrig med komedier ibland är dom lite pinsama, men jösses vad rolig den var! Alltså jag tjöt av skratt vid flera tillfällen. En favorit scen är när det är ridning inblandad. Jag säger inte mer. Iväg med er och se den!

Efter filmen gick på Broken Dreams och käkade goood maaat, och snackade en heeel massa! Det var min dag det. Nu ska jag spana in vad ni har haft för er denna fredag. Stor kram. Bye Bye!

Inga kommentarer: