30 juli 2009

mat mat mat...


Det var ett jäkla mattjat här i bloggen. Dags att skärpa sig! Men det är mest för min egen skull så jag har lite press på mig att fullfölja den här dieten. Det är som sagt en kickstart för mig själv, sen har jag bestämt att jag ska äta bra veckorna och unna mig god mat och godis på helgerna. Det är det enda som funkar på mig, annars går jag upp i vikt snabbt som blixten. Det här har inte att göra med att jag är fet på något sätt men jag har en trivselvikt som ligger under den vikt jag ligger på nu. Så det är helt för min egen skull, för att jag vill trivas och kunna använda alla mina kläder i mitt dressingroom!

Om ni anstränger er riktigt noga, så ser ni huset med sjötomt jag kollade på häromdagen. Kunde inte komma närmare från sjöhållet och från framsidan huset ville jag inte ta kort, eftersom familjen fortfarande bor där. Om ni klickar på bilden blir den större och då ser ni huset till höger bakom träden. Men det ligger väl för långt bort för grabbarnas skull. Jag däremot vill gärna flytta in! Haha! Så fint! Later! Bye Bye!

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Huuuu, skulle nog aldrig fixa den dieten! Du är superduktig =)

Var ligger huset nånstans? *nyfiken*

Kram kram!

ErikaSH sa...

Fiiint ställe! Skulle oxå vilja bo vid en sjö, men varför det när man kan bo vid en järnväg!! =)
Ja, vi ska på Storsjöyran, men bara på lördagen. Det var bäst band då, sen kanske vi går ner en sväng i mon oxå.. Pusspuss