02 juni 2009

Sweden Rock festival...


Nu är det äntligen dags för mig och Hjärtat att åka ner till Sölvesborg och Norje och jobba på Sweden Rock. Det ska bli så kul att träffa kollegorna igen! Dessvärre såg jag att det skulle bli skitväder, men vad gör väl det?! Vi har nog skoj ändå. Tänkte iaf försöka mobilblogga lite därifrån, så ni får hänga med.

Igår städade jag hela huset och tvättade en massa maskiner med tvätt. Var till mormor som sagt, och grattade henne en dag för sent, men när hon fyllde i söndags jobbade jag. Hon fick en fin tunika av mig som passade perfekt på söta mormor.

Nu har vi lämnat hundarna till sina hundvakter och packat bilen. Vi åker vid sju imorgon bitti och återkommer någongång på söndag. Men som sagt håll utkik på min blogg om jag mobilbloggar. Kram på er


1 kommentar:

ErikaSH sa...

Ha det så himla kul nu stumpan och rocka för mej med! Jag får härda ut till p&l... Om Volbeat spelar (har för mej det) så MÅSTE ni se dom!! Kraam