06 juni 2009

klara för idag...

In Flames
Då är vi klara för idag. Det har varit en ganska lång dag för vädret har inte riktigt varit på våran sida. Inte enligt mig iaf för regn gillar inte jag, och dessutom är det kallt, och då kan man inte bara softa runt och mysa och bara njuta av tillvaron på samma sätt som när solen skiner. En som bor här nere kunde inte minnas att det varit så kallt den här årstiden som det har varit idag...typiskt, bara för att jag har packat ner shorts, kjolar och linnen, och hoppats på värmebölja nu när man kört 64 mil söder ut. Nähä då! Men man kan ju inte rå på vädret, så det är bara ta fram dom varmaste kläderna man har packat ner, klä på sig alla dom och dra fram paraplyet.
Nu på den sista spelningen för dagen, som gjordes av bandet In Flames, så jobbade vi i diket och hjälpte till med securityn. Scenen är riktigt stor och det är lång väg att vandra med dem som blir överlyfta. Det är dessutom väldigt många som vill komma in backstage under stora spelningar, men det var inte många som fick komma förbi, pga massor med pyroteknik placerad vid och bakom scenen.
Häftigt med så stor publik, över 35 000st, och jag önskade att jag hade haft möjlighet att knäppa några kort på det och visat er, men det får man inte när man jobbar. Ska knäppa på folkhavet imorgon om jag inte jobbar och solen skiner. Bloggar nog mer imorgon eftersom dom har lovat bättre väder. Nu är det sovadax! Kram på er

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Usch för regn!
Hoppas ni får bättre väder idag =)
Kramar!