17 juni 2009

hopptränat...

Idag har jag hopptränat med TC mannen. Anna och jag hjälptes åt och det kändes bara bra, förutom att jag satte av honom alldeles för stort på en trippel, men han ställde upp och hoppade stort. Förr hade han inte vågat utan stannat istället, men han börjar bli riktigt rolig att rida nu! På fredag är det tävling igen. Meeting på Rommetravet, fast hoppning då förstås.

På jobbet har vi haft väldans fullt upp, med massor av varor och kampanj som också skulle plockas upp. Vi blev klara med kampanjen men har en del oupplockade varor som väntar fortfarande. Det är min sista dag imorgon sen har jag semester. Eller semester, jag ska jobba massor nästa vecka ju på Peace & Love.

Har varit till stallet på kvällen och tagit in och nattat kusarna. Träffade Lena en sväng också, och det är alltid skoj! Vi kan skratta åt helt sjuka saker som ingen annan fattar, haha! När jag kom hem därifrån hade Hjärtat klippt gräsmattorna, och jag tog en vända med grästrimmern, så vi fick lite midsommarfint på tomten.

En dusch på det här då, så kanske man ska krypa ned i sängen och mysa med Hjärtat. Ha det bäst! Bye Bye!

2 kommentarer:

- sa...

Hopp hopp skutt är skoj. =) Tävlar du alla tre dagar? Lycka till. Kramis

Madelene D sa...

jag hoppas att de går bra på tävlingen =)!!