20 juni 2009

nu då...


Eftersom apoteket är stängt idag på midsommardagen så handlade jag på Ica Maxi och dom hade lite förkylningspreparat, så nu ska jag kurrera mig bäst jag kan. Det brukar funka om man överdoserar c-vitamin med Echinagarddroppar i varannan timme och däremellan suger på Esberitox. Värt att försöka iaf.

Har varit i stallet och fixat till TC och Hobbe. När jag var klar med det så fick jag ett städryck och städade stallskåpet, tävlingsskåpet och täckeslådan. Tvättade av lite grejer som legat och blivit dammit, så nu allt städat och snyggt igen. Dumt att göra sånt när man borde ligga nedbäddad hemma egentligen, men haha är det inte alltid så, att man får sådana infall när man inte ska.

Jag och Tippan var förbi tävlingarna på Romme idag också. Solen skiner, äntligen, så det var riktigt mysigt, men såklart fortfarande lervälling på banan. Nu ska jag äta Erberitox och kolla på Supersize vs superskinny. Bye Bye!

3 kommentarer:

miss coctail sa...

Krya på dig kära kusin! Vi ses snart! kram

Ida sa...

Glass, apelsiner, juice och te brukar jag masskonsumera! Krya på dig till veckan nu när vi ska ses. Vill inte bli smittad ;) Kramar!

Bella sa...

Haft en bra midsommar? :) <3