18 maj 2009

regn...


Idag har det varit mörkt och regnigt hela dagen. Tungt väder, kan man uttrycka sig så? Två på jobbet hade ont i huvudet och två av oss var sega och tunga i huvudet. Jag tror helt klart det beror på att det är lågtryck. Nej fram med finväder, högtryck och massor av sol! Då blir vi glada och pigga igen.

Igår hade vi en härlig dag jag och Hjärtat med hojåkning till Storvik, Sandviken, Årsunda, Torsåker, Hofors, Falun, Torsång och hemöver igen. Passade på att hälsa på syster Hanna och hennes Jocke som målade och lade golv. Tyvärr var varken syster Ida eller pappsen hemma när vi skulle överraska dem med ett besök. Hoppas få se dem snart iaf.

Red imorse innan jobbet och nu efter jobbet skulle jag och Hjärtat styrketräna, men vi fastnade med jobb inför P&L festivalen istället och när vi var klara var vi så trötta så vi skjuter upp träningen till imorgon.

Appropå imorgon så fyller min kära morfar år då, så jag tror det blir en resa dit på fm. Nu ska jag kolla in era bloggar och några till... Kram på er

Inga kommentarer: