27 april 2009

värsta sorten...

Shit jag är nog den sämsta, dåligaste värsta bloggaren ever! Jag har inte hunnit blogga just nåt på sistone, och det stör mig för jag tycker det är så skoj. För det mesta iaf, men nu är det så fint väder så jag fyller dagarna med massor av annat att göra.

Är det inte ridning och stallsysslor, är det långpromenader i solen med vovvarna eller styrketräning. Ja just det jobb också, inte att förglömma, men det är ju inte lika roligt som allt det andra. Men jag har så underbara kollegor som förgyller min jobbvardag, och tur är väl det! Jag skulle inte byta bort dom för allt i världen, och snart kommer Erika hem också från sin USA resa. Ska bli kul att höra hur dom har haft det.

Hur som helst så får jag väl försöka blogga lite mer både för min och eran skull, haha! Är ledig både onsdag och fredag, och på torsdag jobbar jag bara tre timmar. Men jag jobbar som vakt både torsdag, fredag och lördag.

Ska försöka hinna visa er lite utlandsbilder från våran semester samt bilder från bröllopet också. Men vi tar det sen då...hehe! Nu ska jag ta en dusch efter mitt styrkepass. Kram på er

2 kommentarer:

miss coctail sa...

Hej och välkommen hem! :) Jag tycker självklart att vi ska ta en middag tillsammans, vet dock inte vilken dag än, men vi får prata ihop oss! Hoppas vi ses snart.
kram

Ida sa...

Ja, jag vill gärna se bilder på hur ni hade det! Känner igen det där med att tiden inte räcker till... Du får ta det när du hinner :) Kramis!