03 april 2009

hemma igen...

Pust, nu är vi hemma igen efter tre intensiva, men roliga dagar! Mycket roddande mellan varven, men vad gör det när man är omgiven av härliga kollegor! Vi har haft kul, men tyvärr har Hjärtat varit så förkyld och haft hög feber, så han fick lov att bädda ner sig ibland.

God mat har vi också fått. Första kvällen åt vi på buffeń, men dag två började vi med härlig frukost på en restaurang, där vi även åt vår lunch. Middagen åt vi på en annan restaurang som hette Happy Lobster. Jag valde smördegsinbakad kyckling med grönsaker och klyftpotatis.
Hjärtat valde deras skaldjurstallrik som var fylld med massor av mumsiga skaldjur. En halv hummer, rökor, kräftor, musslor och dipper.

Nu har vi samlat in våra hundar från deras hundvakter, tusen tack till er! Jag ska bara slänga in en tvätt, sen är det jobb hela helgen på DM samt hoppkurs i två dagar. Alltså dags att sova nu om jag ska orka. Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Full fart hos er som vanligt! Jag jobbar också hela helgen, och som om det inte skulle vara nog så har jag en förkylning på g, så får väl se hur länge jag pallar med jobbet :/
Nästa vecka komemr mamma o vi ska planera o förbereda bröllop så då msåte jag vara frisk igen! :)
Hoppas solen skiner på er med!
Många kramar!