07 april 2009

dag 3...

Jaha, då var dag 3 över på min diet. Det känns bra, och jag har varit pigg hela dagen. Började med the och en halv grapefrukt och sen tog Tippan och jag den sköna morgonpromenaden i vårsolen. Idag hade jag power i min powerwalk, haha!

Åt fisk med grönsallad till lunch innan det var dags att åka till jobbet. Vi hade fullt upp med varor och kunder så dagen gick fort. Var inge hungrig, men blev väldigt sugen när Lotta plockade fram sitt eftermiddagsfika, som bestod av kokta ägg med räkröra till, medan jag fick dricka vatten. Då tyckte jag lite lite synd om mig själv, haha!

Efter jobbet så åt jag kött och tomater och nu på kvällen drack jag ett glas äcklig katrinplommon juice. Inte gott alls, men det slank ner det också.

Jag kom nyss hem från solstation där jag tillbringade 24 minuter i den konstgjorda solen. Bäst att grund lite innan det bär av utomlands på lördag, så man inte bränner sig. Imorgon är näst sista dagen på min diet, sen åker vågen fram. Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du ser, vi hojåkare gillar kurvor. Älskar dig precis som du är. Din Man.

Nutti sa...

Du är goast! Älskar Dig massor! Puss din fru