05 april 2009

dag 1

Nu har den första dagen på min nya diet nått sitt slut, ja iaf med det jag fick äta idag. Lunchen bestod av en grillad biff, grönsallad och minitomater. Jag har inte varit hungrig alls så det har inte känts svårt på nåt vis, men man måste komma ihåg att dricka mycket vatten, och det är bra att komplettera med multivitamin. Slutade ju fyra på DM och åt "kvällsmat" strax före 18. Då var det haricots verts, som jag fräste på i pannan men lite smör och salt, till det två hårdkokta ägg.

Åkte till stallet igen efter det, för jag hann inte mocka på förmiddagen efter kursen. Jag mockade till TC och Hobbe, fixade maten och packade hö, och nu när jag kom hem åt jag en halv grapefrukt. Känns helt ok denna första dag, nu är det bara fyra dagar kvar. Det är på torsdag det, och på fredag åker vi till Arlanda.

Kursen gick riktigt bra och det var givande som alltid när man tränar för Fredrik. Han är suverän! Nu ska jag kolla runt lite på era och andras bloggar. Kram på er

Inga kommentarer: