26 mars 2009

oj, redan torsdag...


Shit vad den här veckan har gått fort! Jag fattar inte att det redan har hunnit bli torsdag. Men det är klar jag har haft fullt upp både på jobbet och privat, så då ränner dagarna iväg. Jag har inte hunnit blogga så värst mycket, men jag får blogga ikapp, haha!

Måndag: Stall på förmiddagen, jobb mellan 12-18 med en massa ombyggnation, och på kvällen var jag och Hjärtat och storhandlade.

Tisdag: Red på förmiddagen, och skuttade lite hinder med Anna. TC var pigg och glad åt att hoppa. Jobb och fortsatt ombyggnation. På kvällen var jag och Tippis på powerwalk, och tog med oss lilla Elsa. Solade på kvällen.

Onsdag: På förmiddagen höll jag på med en massa pyssel, så jag hann inte rida utan fixade bara mat och mockning. På väg till jobbet skjutsade jag Vincent till tåget, och på jobbet fortsatte jag mitt pysslande med att göra om. Efteråt åkte jag upp till Galaxen och kollade på kusin Jolins UF arbete. Dom sålde jättefina SPA korgar. Dom sålde lotter och man kunde vinna just en sån där korg. Köpte två lotter, och vann en korg! Lucky me! Fortsatte sen till Kupolen där jag mötte upp Lena och två till. Vi shoppade lite, jag köpte nya arbetsskor, inte kul men välbehövligt. Som vanligt blev det ett par Adidas, som är skönt uppbyggda runt foten. Hårda betonggolv på jobbet. Köpte två linnen också, perfekt för Egyptenresan. När jag kom hem var det dags för Tippans och min powerwalk.

Idag är det torsdag och hittills har jag ridit dressyr på morgonen, och jobbat på eftermiddagen. Det börjar ta form med ombyggnationen, men det är en del kvar. Nu ska jag gå med Tippan och eventuellt åka på shoppingkväll på Kupolen som har öppet till 22.00 Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Verkligen fullt upp! Tycker också att veckan har gått fort, är ju ledig egentligen, men har haft utbildning hela gårdagen och diag, och har 8 timamr som väntar på mig imorgon med. SEN är det helg! :)
Hoppas du har det bra trots att det är fullt upp för tillfället!
Kram