28 mars 2009

morr...

Vet inte riktigt vad det är med mig idag, men jag är nog lite sur. Det är inget jag brukar gå omkring och vara, men idag känner jag mig irriterad och sur. Skulle kunna vara vädret som är en bidragande orsak, men det är nog mer som spelar in. Tex när jag hade bytt om till ridkläder och åkt till stallet för att rida, så var ridhuset bokat hela dagen. Jaha, då kunde jag inte rida! Tog bara hand om TC och Ballys boxar och mat och fick åka hem igen. Sen var det en till grej som gick snett, men det vill jag inte skriva om i bloggen. Jag tänkte ta Tippan på en skön powerwalk, men då regnar det på all jä*la snö som kommit, så varken jag eller Tippis vill vara ute. Morr!

Nu har jag varit och solat och ska snart hoppa i duschen så jag blir fräsch inför kvällens utgång med brudarna. Vet bara inte hur jag ska få igång mig själv och få lite partysug?! Skulle vilja ha någon som fixar mitt hår och sminkar mig till ikväll. Någon frivillig?

Nä kära vänner och alla som jag inte känner, ha en skön lördagkväll. Håll utkik i min mobilblogg, jag kanske bloggar under kvällen. Kram på er

2 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Det blir säkert en superskoj kväll efter den här skitdagen...
KRAMAR!!!

- sa...

Hmm, visst är det tråkigt när man känner sig lite ur form så där. Speciellt utan att man vet vad som är fel, så svårt att fixa det då. :/
Vilket enormt gäsp Tippis har! (mobilbloggen) :)
KRAAAAMISAR!