09 februari 2009

sol...

Tc framför ridhuset.

Idag har solen fullkomligt strålat hela dagen från en klarblå, molnfri himmel! Vart var den igår undrar jag?! Jag och Lena tog tillfället i akt och red ut i skogen med våra söta kusar. Den var dunderbra underlag och vi kunde trava och galoppera överallt.

När vi hade ridit, mockat och gett hästarna lunchhö, tog vi bilen till stan.

Där vi käkade lunch på Kupolens thairestaurang. Kyckling med cashewnötter blev det. Mums!

När jag kom hem igen var jag jättetrött och ville bara gå och vila, men jag tog Tippis på promenad istället. Tänkte bara gå en sväng, men det blev till slut en lång promenad. En skön sådan med massor av sol och klar luft.

Nu däremot är både jag och Tippan trötta och nöjda och slappar i soffan en stund. Hjärtat är och tatuerar sig, E är på innebandyträning, O är sjuk och sitter vid datorn, och J tar sig nåt att äta. Hörs sen då. Kram på er

Inga kommentarer: