21 januari 2009

värdefull tid...

Om ni, som jag är Sex and the City beroende, så vet ni var denna trappa leder. Ni vet också att adressen är Perry Street och vad som har hänt på denna trappa. Haha otroligt vad man kan bli påverkad av en tv-serie. Men det är fabulous!!!

Jag har inte bloggat på tre dagar, och jag vet inte riktigt om det är för att jag inte har haft tid, eller för att jag inte har haft någon lust. Hur som helst, nu e jag tillbaka!

Sitter i soffan och äter lite underbar B&J "Half baked" glass och ska snart ut och gå med min lilla prinsessa Tippan. Har varit i stallet på fm och ridit ut med Anna. Vi tänkte passa på nu när det har kommit snö igen, men tyvärr var det halt och isigt under snön, så våran uteritt blev inte så lång. Otäckt när benen bara plötsligt förvinner på hästen och det är lätt att gå omkull och få hästen över sig. Man får rida med förstånd.

Resten av min dag blir också trevlig, med en skön solstund i solariet, ett besök på tattoo studion där hjärtat nu blir taggad och ikväll ska vi på Broken Dreams med jobbet och käka. Kan det bli så mycket bättre?!

Hoppas jag hinner blogga när jag kommer hem, och kanske med lite bilder från dagen. Kram på er

3 kommentarer:

- sa...

Vad bra att du är tillbaka och uppar igen. =) Jag vet nog varför du vill nypa i dem små djuren. Det har du ärvt från pappa som alltid ska dra dem i läppen! Tur bara att du kan kontrollera dig lite bättre än pappsen. Hihihi. Mmm, han är helt underbar våran älskling. Har sovit i Årsunda i två nätter nu och saknar honom så jag håller på att gå sönder. Fånigt va? Men du vet ju hur det är med Tippis. =) Snart kommer vi och hälsar på! Vad vill födelsedagsbarnet ha då? Kraaaam

Ida sa...

Ut och äta, mysigt! Och tatueras... Jag vill också göra en till, en stor! Måste bara spara ihop lite pengar först :P
Jobbigt när det blir så hlat med snö o slask... Så varmt här så den är snart borta igen också, hade inte behövt komma alls ju!
Vad önskar du dig då? Inte långt kvar nu tills vi ses :) Kramis!

Ida sa...

vet ju att du letar rosa laptopfodral... Har dus ett detta på kelly's blogg? Lovely, men lite dyrt är det... Nästan 40£ :S Men jag tror det är värt det! ;)
http://kellybiddle.se/2009/january/quiltat-1.html