26 oktober 2008

utgång...



Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll. Först var jag till stallet på förmiddagen och efter det ner på stan för att medverka vid en modeshow. Visade hundkläder, halsband och tillbehör på ett bord. Hade en svart duk på bordet och nästan bara rosa grejer på hela bordet, och själv var jag klädd i svart och rosa, man måste ju matcha, haha! Och vad kan passa bättre än rosa nu när rosa bandet kampanjen är i full gång?!

På hemvägen käkade jag Burger king, och när jag kom hem igen gick jag och Tippis på promenad. Efter det hann jag städa lite här hemma, och duscha innan min kompis Nettis kom hit. Vi gjorde oss klara och blev hämtade av TC och Mona och nerskjutsade till stan och Ateljé Liva.

Vi var ett stort gäng tjejer där som fixade frisyrer på varandra och makeade oss och hade förfest. Dessutom var en säljare från "Himmelriket" där och visade det senaste inom sexleksaker. Det finns så mycket spännande att handla, men det allra fulaste var nog iaf dessa snopptofflor! Haha!


Ja jag fick ingen bra bild på min frisyr, men det var stort och lockigt iaf.

Vid åtta knatade vi upp till Stora Björn och käkade på puben. Maten var riktigt god, kyckling med potatiskaka och god sås och grönsaker. Till efterrätt åt jag kladdkaka med vispad grädde. Mums! Resten av kvällen var mycket trevlig och vips var klockan två och det var dags att gå hem. Tack för en trevlig kväll alla nära och kära! Kram på er

1 kommentar:

ErikaSH sa...

Ja det var en riktig kanonkväll! Syns sen.. Kramiz