30 oktober 2008

tre dagar i Sthlm...

Den här veckan har gått fort, och jag har inte hunnit med riktigt. Konstigt när man har fullt upp från morgon till kväll, utan att riktigt få något gjort. Det är nog mest som det känns för jag har nog fått lite gjort ändå.

Har ridit på förmiddagarna och jobbat 12-18 varje dag. Har shoppat lite också, och ska försöka ge er en liten inblick i det via foton senare.

Nu på morgonen har jag haft morgonfodring i stallet, och M som har höstlov, följde med och hjälpte till. När stallpysslet var klart och alla hästarna nöjda stod i hagarna och mumsade hö, åkte vi hem för att äta lite frukost. Sen dess har jag fastnat i soffan med Tippan, och kollat på TV och myst.

Nu ska jag åka och sola, sen är det jobb som gäller. Direkt efter jobbet har vi vaktmöte, så jag bloggar senare ikväll, och försöker lägga in lite bilder på mina shoppingfynd också.

Imorgon är det jag och Tippis som åker till Stockholm i tre dagar. Det ska bli skoj! Kram på er

1 kommentar:

Ida sa...

Roligt med lite shopping, och med sthlm! Ska du hälsa på din mamma? Tycker inte heller att jag får något gjort. Hinner inte ens rida när man jobbar dagtid ju :( Iofs har Sharon inte haft nå skor, men nu har hon så då får vi sätta fart med ridningen igen! :)
Kramar!