08 oktober 2008

snyft...

Just nu känner jag mig lite ledsen. Egentligen vet jag inte varför, men jag tror det beror på massa grejer. För det fösta åkte precis hjärtat iväg för att jobba på rockbåt i tre dagar. För det andra ska jag ta hand om barnen, hundarna och huset, och jag är inte alls pigg med min influensa som envist hänger kvar. För det tredje är jag besviken över hur många jobb jag missat pga denna förkylning. Förutom hela denna vecka på DM så missade jag både fredagens och lördagens vaktjobb och ikväll var jag också bokad på vaktjobb. Men nä då jag sitter här i soffan istället och tycker synd om mig själv. Så j**vla trist! Stökigt är det också, men jag orkar verkligen inte städa. Var till stallet, mockade och packade hö sen var jag helt slut. Sen skulle det ha handlats och lagats mat till dom tre barnen, och jo det ska jag självklart göra, men ni förstår vad jag menar. Bläää!!! Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Om det känns bättre så tycker jag extremt synd om dig iaf... Tycker det är hemskt tråkigt i min vardag utan dig, så, återigen BLI FRISK NU!!! Kraaam (utan att bli smittad)