10 oktober 2008

snart mys med hjärtat...

Imorse hade jag hästarna, och när jag släppt ut alla och fixat stallet, så åkte jag hem och sov på soffan med Tippis. Är bättre i min förkylning, men halsen gör fortfarande ont och jag hostar en hel del.

Vaknade vid lunch och fick i mig lite käk. Har mest vilat men fått några tvättar tvättade och sen har jag pysslat lite här hemma pö om pö. Ska strax hoppa in i duschen och sen krypa upp i soffan och vänta på hjärtat, som dyker upp vid tio ca. Ska bli så mysigt att få hem honom, haha ja jag vet att han bara varit bort sen i onsdags, men ändå. Har tänt ljus i hela huset, så mysfaktorn är hög. Vad har ni för planer för fredagskvällen?

Kram på er

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Mysigt med tända ljus. Jag hade som vanligt en lugn fredagskväll med mys med mina två (tre) pojkar och Nellie i soffan.
Hoppas ni fick pussas och kramas mycket när Han kom hem =)
Trevlig helg och krya på dig snart!
Kram/Lisi