19 oktober 2008

lång vecka...

Tippis bland höstlöven, på våran långpromenad vi tog på förmiddagen.

Den här veckan har varit väldigt lång, med mycket jobb och bara en ledig dag. Helgen gick bra med jobb på DM på dagarna och vaktjobb på nätterna. Inatt jobbade vi ju på Hellacopters och det var bra stämning och mycket folk. Idag jobbade jag med Jenny på DM och vi hade rätt mycket att göra, så dagen gick fort.

När jag slutade vid fyra var jag bara hem för att byta om och sen åkte jag vidare till stallet, där jag mötte upp Lena. Vi red upp i skogen med våra söta kusar och passade givetvis på att pladdra oavbrutet, haha! Tog in alla hästarna när vi kom tillbaka till stallet igen.

Handlat har vi hunnit med också, jag och hjärtat. Vi var till Coop och handlade mat och sen har vi käkat hela familjen. Nu är det hög tid för dusch och sen hopp i kojs. Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Ojojoj, blir trött bara jag läser om din helg... Själv har jag varit ledig och tagit det lugnt o njutit. Idag grillade vi innan jobbet, urmysigt!
Ta det lugnt nu syster, kramis!

imbra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.