16 oktober 2008

höst...


Imorse tog jag och Tippan en snabb och rätt lång promenad. Det regnade innan vi gick hemifrån, så Tippan hade regntäcke och jag hade regnjacka på mig. Regnet avtog och jag var alldeles genomsvettig när jag kom hem igen. Hösten har tagit nästan alla löv från träden nu, men en och annan buske lyser fortfarande i höstens alla färger.

Åt lunch med min chef idag, och vi diskuterade en modeshow som vi ska medverka i, för att visa vad vi har i butiken, vad gäller utbud av tex halsband och hundtäcken. På jobbet har vi fått upp kampanjen som börjar gälla i helgen, och fått undan annat stök, så det är rätt fint igen.

Nu ska jag snart åka till stallet och senare blir det mys i soffan och TV tittande. Kram på er

1 kommentar:

miss coctail sa...

Hej kusin!
Jag ska försöka att inte stressa alltför mycket, fast du vet ju att jag brås på mamma...
Jag tycker verkligen vi ska ses snart, kanske kan komma en kväll när det inte är så mycket. Annars är det ju lov snart och sen har jag ju min APU i borlänge:) Ha det toppen! Kram