09 oktober 2008

dagens...

Nu ska jag åka iväg och göra dagens kraftansträngning, haha, ta hand om min kära häst som haft väldans tråkigt när jag har varit sjuk. Tänkte iaf longera honom idag så han får röra sig. Anna red honom en dag också så han fick jobba lite. Jag och Tipps tar sällskap och jag tror att Mc Donalds får laga lunch till mig idag, enkelt med drive in.

Dagens fråga: När ska jag egentligen bli frisk? Hur lång tid ska man behöva vara förkyld kan man undra. Det brukar alltid räcka med att jag bäddar ner mig helt i tre dagar för att jag ska hinna bli frisk, men nu vet jag inte. Ok jag har varit feberfri i två dagar men jag har ju fortfarande ont i halsen, snorig, hostig och allt förutom just feber. Ja, ja jag knaprar vidare på mina Strepsils och Esperitox och srayar näsan med äcklig nässpray.

Kram på er

Dagens kärleksmeddelande: Saknar dig massor min kära man! Hoppas du har skoj! Vi ses imorgon. Love U

Inga kommentarer: