07 september 2008

regnig söndag...


Tänk att det här trista vädret aldrig ger sig! Är så trött på att himlen alltid är grå och regnet hänger i luften dygnet runt. Jobbade inatt på S2 och det gick bara bra, men det var väldigt lite folk ute. Tog sovmorgon ända till elvasnåret. Kollade på repriser från Idol med grabbarna och käkade frukost i soffan. Åh, appropå soffa, så var jag och hjärtat till MIO idag och hittade äntligen en soffa. Den var lagom stor för platsen den ska stå på och skön att sitta i såklart. Vi har däremot tänkt om gällande färg och klädsel, alltså ingen vit skinnsoffa, utan det blir nog en grå tygsoffa. Vardagsrummet ska få sig ett lyft med nya tapeter och färger. Återkommer till det senare med bilder osv. Hur som helst ska vi beställa soffan imorgon och det skulle ta ca sex veckor innan vi får hem den. Jag har som vanligt en bild i huvudet hur jag vill ha det. Så nu ska jag surfa runt och se om någon designat "mina" tapeter än...haha! Kram på er

Inga kommentarer: