24 augusti 2008

solig söndag...

Tippan står och kikar på husse.
Mobilbilder från skogspromenaden.
Jobbade med Lotta idag på DM. Vi hade en behaglig söndag med bra och trevliga kunder som dessutom handlade bra. Slutade fyra och åkte hem till familjen. Tog det lugnt en stund sen stoppade vi in hundarna i bilen och begav oss till skogen. Verkligen härligt väder med sol, tyvärr ganska kallt för min smak. Jag vill ju tillbaka till medelhavet och värmen där.

Nova det lilla flängstyret, hon far runt i skogen med hur mycket energi som helst. Tror nästan inte hon kan bli för trött. Däremot är hon skitdryg mot lilla Tippan, för hon rusar mot henne i full fart och försöker få igång henne för lek, men det vill ju absolut inte Tippan, så hon ryter ifrån, men efter en liten stund är hon där och försöker igen. Morr...
Husse med lillTippis. Dom stora vovvarna skymtar lite längre fram.
Micro vännen, världens goaste rottis! One of a kind!
Mattes lilla prinsessa!

Synd att bilden blev suddig, för hon var så söt här.

Jobbade på Takida igår i Malung med bla Backyard Babies som förband. Det gick bra, men det var mycket fylla och unga besökare. Kom hem sent och lade mig vid fyra imorse. Nu på kvällen har hela familjen, alla fem fixat tacos tillsammans och käkat, och efter maten grillade vi marshmallows och myste lite. Imorgon är jag äntligen ledig, och har ännu inga planer för vad jag ska göra. Det får morgondagen utvisa. Kram på er


Inga kommentarer: