10 augusti 2008

före & efter...

Det här bordet har jag haft på toan nere en längre tid och tänkt många gånger att jag skulle måla om, men så länge man bara tänker händer inte mycket. Jag fick ett ryck i förrgår och åkte till Nordsjö och inhandlade lite svart färg och målade om bordet.
Så här fint blev det efteråt. Har hunnit byta gardin och köpt nya ljusstakar samt ljuslyktor.
Gardinen hittade jag på Kid hemtextil, dom mindre ljusstakarna köpte jag på Jysk, och den större på Coop. På dom små silverfaten står små flaskor med shampo och tvålar från hotellet vi bodde på i Djerba. Ifönstret skymtar min nagelvårds låda och mitt smyckesskrin.
Dom här söta silverfärgade lyktorna för värmeljus, fyndade jag på Coop.
Passade på att köpa några matchande handdukar när jag var på Jysk. Ska fortsätta med badrummet så det kommer flera bilder vartefter för den som tycker det är intressant. Kram på er

2 kommentarer:

Ida sa...

Men hallå, vad du är duktig och håller på! Får värsta ångesten nu över mitt husflyttande, måste ju visa att jag är din syster och kan jag med! ;)
Världens tuffaste cykel har du fått tag i också! Gissa om jag är avis!? :P
Ses för lite grill smart kanske?
Massa kramar!

- sa...

Ooh vad fint det blir! :) Med tävlingarna är det ju sådär, inte alltid man får till det. Men fortsätter man att nöta på så rullar nollorna in till slut! :) Kraaam