21 december 2007

redo för julen...

Julbocken i Gävle


I onsdags var jag i stallet på förmiddagen. Jobbade på DM på eftermiddagen, och på kvällen var jag på Kupolen och inhandlade lite smått och gått inför julen. Hittade också en present till min kära mamma som ju fyllt 50 år, och som jag träffar i helgen. Hon ska få en hemlig present också från oss alla. Berättar mer om det sen.

Torsdagen såg ganska lika ut som onsdagen, förutom att på kvällen var vi bjudna på personalfest på Backa, vilka vi jobbar för med familjehemsplaceringen. Vi var ca 20 st och hade jättemysigt, med god mat och lite tävlingar. Vi fick dessutom en superfin julklapp. En spa helg med helpension och spa-behandlingar i februari. Det ser jag verkligen fram emot.

Idag har det varit riktigt julrusch på jobbet. Åh vad roligt det är när det är full fart hela tiden! Min darling har inhandlat all julmaten idag och fixat julgran *du är min hjälte* så nu är det bara att städa och pynta huset imorgon, så är vi redo för julen.

Ikväll ska vi jobba på S2 och stänger 02.00 vilket betyder att vi kan åka hem tidigast 03.00, vilket i sin tur betyder sovmorgon imorgon. Sen är det stall och städning som står på schemat. På eftermiddagen kommer hovis och skor om TC och sen ska vi åka till mormor och morfar i Floda och umgås. Mamsen och Roger kommer också dit, och sen firar dom julafton med oss här hemma. Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Oj vilken fin julklapp det var! Förstår att du ser fram mot det :) Vi ses på juldagen, kramis!