17 februari 2007

Vad ska jag göra med denna dag...

Det är rätt typiskt, när man äntligen är ledig så vill man hinna gör så mycket, så man hinner inget istället. Funderade när jag var ute i stallet imorse på möjligheterna.
Jag skulle behöva hämta spån, och så ska vi ju ut med hundarna i skogen, sen vore det ju kul att ta en vända på Kupolen och kanske fynda något fint till middagen ikväll, och då vore det kul om tex kusin Jolin ville följa med och shoppa, och eftersom hon bor en bit härifrån så kanske jag skulle hämta henne, och samtidigt hälsa på moster och lämna tillbaka hennes glas, och då kunde jag ju samtidigt kunna passa på att kolla in Teres nybyggda ridhus, som ändå ligger på väg dit, och då borde jag äntligen hinna hälsa på min vän Fredrik som driver en jättefin stugby, för det är ju ändå på vägen dit...

Det var en herrans lång mening, men ni förstår vad jag menar med att det kan bli svårt att hinna nåt alls. Vi får helt enkelt se hur det blir med allt. Jag låter er veta ikväll eller imorgon. Dax att sluta skriva och istället se vad jag ska göra med denna dag. Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde en sak!!! Du kan hälsa på mig oxå när du ändå är ute och åker ;)
KRAAAM!