15 februari 2007

Nybörjare...


Jaha, då ska man försöka sig på det här med bloggeri. Jag och datorer är inte så tighta. Det ska bli kul i alla fall och jag lär mig säkert med tiden. Har ju faktiskt kompisar som inte ens har dator och tror att www adresser stavas vvv.*ler*
Har precis sett klar på "Du är vad du äter" med Anna Skipper. Tänk om man kunde vara lika duktig som henne med mat. Jag älskar mat men nästan allt som är gott är ju oxå onyttigt.
Idag gick jag som vanligt upp och åkte till stallet och gav hästarna mat, senare åkte jag och min häst, TC till ridklubben och tränade dressyr. Sen hem för att passera genom duschen och hoppa i jobbkläderna. Lotta och jag käkade lunch på vår favvorestaurant innan vi började jobba. Ikväll
skoddes TC av hovis. Nu e det dags att sova för imorgon bitti är det ridning igen. Kram

Inga kommentarer: