16 februari 2007

Äntligen fredag

Inte för att det brukar spela någon större roll vilken dag det är, för jag jobbar ju även helger. Om jag inte jobbar på djuraffären, så jobbar jag som Ordningsvakt på helgerna. Men den här helgen är jag helt ledig. Ska bli så skönt att göra vad som faller en in. Ikväll blir vi bara hemma, men imorgon ska vi ut och käka med några andra par.

Idag har jag som vanligt ridit på morgonen. Det var så typiskt, för när jag lastat TC i lastbilen och åkt till ridklubben, så märker jag att några som tränar hundar har hyrt ridhuset, precis den timmen jag kan rida på morgonen. Dessutom hade jag min dressyrtränare med mig som jag skulle träna för. Vi fick snällt rida ute i den snöfyllda paddocken.

Sen iväg för att jobba, men ingen lunchdate med Lotta på fredagar för då e hon alltid ledig. Lagom med kunder idag, för vi hann med alla varor som kommit oxå. Nu ska jag nog lägga mig i badet och ha lite fredags spa. Min Anders har precis åkt iväg en sväng för att skruva på våran Harley Davidsson. Kram

1 kommentar:

- sa...

Nej vad roligt! Titta vem som skaffat en fin fin blogg, med bilder och allt :)