07 januari 2016

Nattsudd...

Imorgon, eller idag eftersom klockan är halv fyra på morgonen, så börjar Hjärtat jobba igen efter skön julledighet. Fördelen med att jobba som lärare är ju längre ledighet, men den är välbehövlig! Slitigt jobb det där! Hur som helst har vi haft mysiga dagar tillsammans när vi båda varit lediga. Myst med hundarna, fixat lite hemma, handlat och lagat mat och myst i soffan med varsitt glas vin och brasan tänd. Gymmet har vi såklart inte glömt bort och det har blivit tunga bra pass nu när vi bytt schemat igen. Träningsvärken påminner mest hela tiden om att vi gjort nytta!

Har ni sett vilken söt hundkoja?! Vi borde ha en miniatyr av vår husbil att ha utanför husbilen på uteplatsen på somrarna, som hundarna kunde mysa i! För er som undrar varför jag inte sover vid den här tiden, så kan jag bara säga, det undrar jag också! Haha nattugglar mig lite för mycket, men skyller på allt nattjobb och på hotellet slutar jag ibland 06.45 på morgonen. Inte lätt att ställa om dygnet alltid. Kram

Inga kommentarer: