17 januari 2016

Dagarna går...

Att blogga ofta funkar i vissa perioder och ibland blir det långt mellan gångerna. Jag gör det ju för min egen skull. Min dagbok på nätet för att det är så roligt att gå tillbaka några år och kolla hur man levde livet då. Hur har mina dagar sett ut nu då?! Jo det har varit väldigt kallt ute, vissa dagar 28 minus, så det har inte blivit några långpromenader med Ture. Sigge är ju lite liten att gå långpromenad än så länge, men han växer så det knakar. Jag har varit på gymmet själv veckan som har gått får Hjärtat har varit förkyld.

Grabbarna trivs så bra ihop och både leker och sover tillsammans! ❤
Nu är jag på jobbet men slutar kl 22.00 efter en helg med dubbeljobb. Dag på hotellet och natt på krogen så det ska bli skönt med lite ledigt här i veckan! Kram

2 kommentarer:

Hovgårdsgudinnan sa...

Men det är kul att läsa när du väl skriver:)

Hoppas du kan hålla dig frisk. Impad över att du håller i "gymmandet".
Körde ett spinningpass igår och jag vet inte om jag någonsin kommer att återhämta mig...;)

Kram Becca

Nutti sa...

Hej Becca!

Vad kul att du vill läsa!
Roligt att gymma även om det vissa dagar är motigt att ta sig iväg.
Hoppas att du inte får för mycket träningsvärk och att du kommer iväg igen! :D