05 januari 2016

Julkilon...

Nu så här efter jul och nyår har det blivit mer mat eller i alla fall mindre nyttig mat och mindre träning. Det är bara att konstatera att min hypotyreos direkt bjuder mig på extra kilon att släpa runt på. Det är bara att ta tjuren vid hornen och ge sig in i göra-sig-av-med-fett-leken igen! Ett livslångt projekt men som ändå har gett resultat (innan) jul. Minus 8kg och 14cm i midjan. Nu efter jul tänker jag varken mäta eller väga mig på ett tag. Nu tag som sagt! Kram

1 kommentar:

Lena sa...

Hej! God fortsättning & kul att höra ifrån er :))

En sån där bädd med höga kanter ska jag leta efter, ser ju mega mysigt ut sådana här kalla kurainne dagar ;) dom ser ut att mysa & älska varandra <3
Vacker vy ni har ut mot sjön, ja det är vackert ute, men inte blir det låga promenader inte brrrr
Vi har just nu -17 fast för 6 år sedan hade vi -25,5 & vid min moster som bor i Djur/Gagnef hade då -35, då snackar vi ;)
Kilon ja... dom är för många :( så nu har jag satt mej på den nyttiga maten... :p

Kram på er <3