27 december 2008

vintersol...


Har ni änkt på vad lågt solen står så här års. Den orkar bara upp en liten bit ovanför trädtopparna innan det är dags för den att åter igen sjunka ner och försvinna. Men det som känns skönt är att den längsta natten har varit och nu blir det bara längre dagar och ljusare med tiden. Väntar på sommaren och längtar så jag nästan blir tokig.

Idag har jag jobbat med Lotta och Steffi på DM. Vi hade massor att göra och dagen gick snabbt. På vägen hem skulle jag på apoteket för att handla värktabletter och nässpray, till hjärtat som fått influensa, hur som helst så var det sjukt med folk på Kupolen och deras stora parkeringar var överfulla. Dom hade dessutom parkeringsvakter vi varje infart, helt hysteriskt!

Nu ska jag gå och dra på mig uniformen för ännu ett vaktpass. Får inte glömma mina långkalsonger för usch vad kallt det är. TC hämtar upp mig om 20 så vi hörs sen då, hoppas bara ingen vill skjuta mig idag, haha! Jag som är så snäll. Kram på er

2 kommentarer:

ErikaSH sa...

Det kan inte va kul att bli hotad till livet på jobbet... Tur att vi inte blir det på DM så ofta! Ses på måndag, kram!

- sa...

Ja, visst blev det superfint? =) Hihi! Du får också göra om lite då och uppdatera! Kraaaamis