30 december 2008

sista inlägget...

Om jag ska hinna skriva något mer inlägg i år är det nog bäst att passa på nu. Kanske inte hinner blogga imorgon, så det här kan vara det sista inlägget för 2008.

I måndags red jag dressyr för Eva-Maria på morgonen. Det var kallt och jag hade bara sovit mellan 03-o8, eftersom jag jobbade till halv tre som vakt natten till måndag, men ridpasset gick bra. Visserligen gick inte TC så bra men vi fick ta igenom en hel del och han gick iaf bättre på slutet, så jag är ändå nöjd.
Vi körde röda jullindor och schabrak med en röd kant på, allt julen till ära. TC hade rimfrost i skägget efteråt, såå sööt!

I söndags red jag och Lena ut på våra kusar. Det var kallt men härligt! Det tar bara en liten stund för ansiktet att vänja sig med kylan, men resten av kroppen är så påbylsad så där är man varm.

Ett vaktpass gjorde jag på lördag natt också, och på dagen jobbade jag, Lotta och Steffi på DM med massor av kunder tills vi stängde.

Ikväll ska vi äta kex, ost och olika goda korvar som hjärtat handlat och jag tror inte att jag lämnar vår sköna soffa i första taget *hehe* Jag och Tippan var på en lite promenad nyss och hur kul är det för lillstackarn, när hon får köldkramp i benen hela tiden?! Eller som jag när jag skulle till jobbet idag, och försökte skrapa rutan på bilen. Jag kan säga att det inte gick för den satt fast som pansar, så hjärtat fick komma ut och använda sina stora muskler *haha* Med andra ord, jag är inget fan av kyla. Kram på er

Inga kommentarer: