04 december 2008

utmanad av systrarna...

Tre saker som jag går i gång på: Den här frågan kan tolkas olika...

Tre saker jag inte kan vara utan: Mobil, plånbok och bil

Tre saker jag ångrar: Man ska inte ångra redan gjorda saker, men jag ångrar att jag inte gjorde klart mitt mc-kort när jag var 16år

Tre saker som gör mig glad: Inreda, fynda kläder, gå ut och äta

Tre saker som gör mig arg: Oärliga människor, vintern och när det är stökigt

Tre människor jag beundrar: Min man, han får saker att hända. Sen finns det många jag beundrar men av helt olika orsaker

Tre saker jag skulle vilja göra: Just nu, åka utomlands till ett varmt soligt land, ha en PT som såg till att jag kom i en sjuhelvetes form, ta en fin bildserie av mig själv med hjälp av proffs

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: Min mans plankstek, grillat, kall mjölk

Tre tv-program jag ser: Nytt Läge, Roomservice, Äntligen hemma

Tre saker jag har med mig i livet: Dom tre guldringar som jag fått av hjärtat...

Tre saker på önskelistan: Sommar, en Mini Cooper, en utlandsresa

Tre bloggar jag inte kan vara utan: Mina kära systrars såklart

Jag utmanar Lena Erika Lisi och Millan

Inga kommentarer: